Everything's got to be perfect ... for ME!

Hej! Idag gick jag till skolan, ingen fever, phew. Jobbade och kunde redovisa det jag skulle ha redovisat igår. Jag och Sara var besatta av sjunga HSM2-sånger och på lunchen översatte vi dem till svenska. Känn rytmen av trumman!
Vi flummade ganska mycket på lunchen och Sara började gråta. Jag försökte göra trix med min tunga som de andra men jag kunde inte. Då blev jag lite ledsen i ögat. Men men! Nu sitter jag och lyssnar på I Gotta Go My Own Way, gah, jag ryser hela tiden när jag hör den. Den äger! Nu lyssnar jag på Fabulus, den är så rolig..

It's out with the old, and in with the new
Bye bye clouds are grey, hello skys are blue
A dip in the pool, a trip to the spa
Endless days in my chaise
The whole world according to moi

Okej, jag kollade upp "Endless days in my chaise" men resten kunde jag. Nu kan jag ju det också. Jehj.

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0