En lång jäkel

VÄNNER OCH LIVET
Vad vill du bli när du blir stor - Matstylist skulle passa som handen i handsken!
Vem av dina vänner är mest lik dig (inte utseendemässigt) - Shit, jag är en blandning av alla mina friends...
Vem av dina vänner är mest högljudd - Öhm det blir nog Amanda, i alla fall när hon flummar med moi.
Vem får dig mest att skratta - Flickorna såklart! Alla har sina ljusa stunder.
Vem har du känt längst - Loi!
Vem är blygast - Nelly tror jag. ;) 
När grät du senast - Hehe det var lite pinsam orsak så därför säger jag inte. Men det var häromveckan..
Bästa känslan - Typ totalflum eller obeskrivlig lycka.
Värsta känslan - Skuld och pure sorg.
Vart vill du bo i framtiden - Paris eller USA. Eventuellt Stockholm.


HAR DU NÅNSIN
Varit kär - Höh aah.
Blivit dissad - Om en ikryssad nej-ruta räknas så ja.
Rymt hemifrån - Typ.
Föreställt dig ditt ragg naken - vA e ragg för nÅt
Skolkat - Mjo.
Tänkt på självmord - Alltså, jag har tänkt på självmord. Typ ordet självmord. Varför folk gör det, varför vissa enskilda personer gjort det. Men tänkt  "nu gör jag det"? Ne.
Sovit utomhus - Uhu.
Gråtit i skolan - Ja.
Spytt i skolan - Ja. (fast på en toa, inte offentligt)
Velat bli modell - Hehe aaah.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Inte nått som jag kan komma på?
Sett en död människa - Nej.
Druckit alkohol - Hehe aaaah.
Ätit sushi - JA! :D
Varit på scen - Ja.
Snattat - Faktiskt inte?
Retats - Sara, äger du McDonaaaalds?
Blivit nerslagen - Typ.

DU
Svär - Fuck it ja.
Sjunger bra - Hehe 24/7.
Duschar dagligen - Oftast.
Vill gå på högskola/universitet - Kan ju vara bra.
Vill gifta dig -  Mjorå.
Tror på dig själv - Oftast, har mina upp- och nedgångar.
Kommer överens med dina föräldrar - Yes!
Gillar åska -  Brr, nä.
Äger en Ipod -  Hihi ja.
Ber - Om mera mat.
Går till kyrkan - Det ska väl börjas snart (konf)
Sover med gosedjur - Svampbob är en mysig karl!
För dagbok - Räknas bloggen?
Dansar i regn - Ibland. ;)
Sjunger i duschen - Kan aldrig låta bli - varför skulle jag låta bli förresten?


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du umgicks med - Amanda, Nelly, Marie, Sara.
Du pratade i telefon med - Bror Jacob.
Du smsade med - Mami.
Du skällde på -  Jacob tror jag.
Du sportade med - Tja, det måste ha varit på idrotten så Amanda.

SENAST DU

Skrattade - Idag såklart.
Grät - Har jag redan svarat på.
Filmen du såg - Igår kikade jag på Stuck On You.
Tuggade tuggummi - I lördags! Hehe.
Drog ett skämt - Hum.. tror jag försökte mig på ett igår eller i förrgår, men jag fullbordade det icke.
Sjöng en sång - sjunger med i Bet on it i detta nu!


VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster - Kvarterslokalen, himmel, ett berg, grannar och lite annat grejs.
Lyssnar du på musik nu - I wanna make it right that is the way to turn my life around today is the day! (Bet on it - Zac Efron)
Vad har du på dig - Kort grå koftsak, vitt linne, jeans.
Vad är det på din musmatta - rött!


TROR DU PÅ
Liv på andra planeter - Typ?
Mirakel - Äh venne.
Magi - Nää.
Kärlek vid första ögonkastet - Jo det tror jag på.
Gud - Då och då.
Satan - Då och då.
Spöken - Nä.
Tomten - Vaddå tror på? Jag har ju träffat honom!


RANDOM
Vilket land skulle du vilja besöka - Frankrike igen tack och så gärna USA och kanske Storbritannien?
Hur många plattor äger du - Fem stycken står i mitt skivställ.
Hur många kuddar sover du med - Tvååå.
Dricker du mjölk - Mjölk for life!
Person du hatar mest - Åååh... nu ska jag dra till med nått riktigt.. hm... äh jag vet inte. Hatar inte så mycket för tillfället.
Tror du gud är en tjej - Nej. Tjejer kan ingenting juuh.
Vad borde man uppfinna - Ett litet monster som åt upp dumma personer som vill kriga.
Är du ett hälsofreak - Haha.
Om du fick åka till en annan planet, vad skulle du göra - Åka och hoppa i rymden och ha rymdblöja och äta geléhallon i rymden. Sen skulle jag plantera en flagga på rymden eeh jag menar planeten.
Vilket är det värsta vädret -  Typ mulet och tråk. Regn - I can deal with om det regnar mucho men mellanting - nej tack.
Lekte du med barbie som liten - Ja ;D hi hi hi (denna som kommer sno denna lista ska ha samma svar) 
Hur många ämnen har du IG i - Inga så vitt jag vet.  


Kommentarer
Postat av: Umundu

mest högljudd= Amanda xD jo då :D he he

2007-09-16 @ 18:01:12

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0