Chokladterapi

Tänkte plugga nu när jag kom hem men jag tror inte att jag pallar. Jag är helt slut. Fattar inte vad jag har gjort som kan ha varit så ansträngande. Ont i magen har jag också.

Menmen, äntligen är det fredag! Jihoo. Imorgon tar vi upp båten och jag ska bli av med min sushi-oskuld. Nästan pinsamt att jag inte smakat än... aja, flickorna har planerat hela veckan och i morgon bär det av till Lilla Japan Sushi. Spännande!
Igår provade jag en ny B&J-smak - Chocolate Therapy. Och med chocolate menar jag verkligen chocolate. Den var chokladig. Minst sagt. Lite mycket pour moi men som mumsbit är den delicious. Men ska man vräka i sig rekomenderar jag nån annan. Chocolate Therapy var dock misstänkt lik Chocolate Fudge Brownie. Hmmmm......

Har fått finfina presenter både idag och i veckan. Måste visa dem. :D Puzzzah sålänge!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0