Bighead

Jag såg ett jättefint typ plommonstop på H&M igår. Provade. Hatten var pytteliten! Jag fick den inte över skallen! Nähä tänkte jag och bläddrade efter en annan storlek. Men det var onesize. Prutt. Aja. Jag fann en annan spejsig hatt, en svart, från Esprit. Inte plommonstop men en annan lite herraktig hatt. Billig var den också, eftersom mami gav mig ett presentkort på Esprit för 122 kronor hon tjänat ihop. Hehe. 26 spänn för en hatt är inte illa pinkat.

Totalt kom jag hem med tre huvudbonader, en slouchig svart basker och en annan grå grej med boll på. De var från H&M. Yihaa!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0