Bara blaj

Igår var jag på det första "riktiga" konfmötet. Ganska pleasant. Lina ringde kvart i och ba "ehh vettu att de ä konfa ikväll elleh?" och jag ba "neii guuuu" och gav mig iväg på cykeln. Jag kom i tid i alla fall, bra det! Så mitt varmaste earl grey-tack till min kära vän LINA!
På slutet hade vi en mysig andakt och fick fashionable armband. Det var mysigt, jag satt och pillade på jag-pärlan och kände mig mycket seriös. Det var något som fick mig till det. I alla fall. I min bok skrev jag också något superseriöst, typ sånt som man skäms över när man läser det om tio år. Att man trodde att man var någon när man var fjorton år. I alla fall. Jag ska skriva så i resten av boken. Så jag vet hur det var.

Äh, det här blev ju bara blaj!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0