Back in Enköping

Hej småbarn! Igår blev det inget bloggande, jag var i Stockholm hela dagen. HIttade mycket fina höstkläder och några fick följa med hem. Terrorisserar er självfallet med bilder sedan! Jag hittade både jeans och världens tuffaste bralls... *dregel* 

Hehe just det, inne på SOUK pågick det något form av jippo med SOUK Street Awards. En tjej kom fram till mig och typ "ahh du har grym stiiil och du kan vinna 5000 kronor att shoppa för"(jag tror hon sa så till alla hon ville skulle vara med :P) så jag fick bli mejkad och ställa mig framför en kamera. Hehe. Bilderna stoppades in på Pixbox, jag fick bli medlem där på plats, och hahahahhahahahahah. Jag ser mongo ut. Yeah jag kommer VERKLIGEN vinna presentkort och sånt. Usch. Menmen, jag får väl hoppas att folk röstar på mig. :P Ska se om jag kan rösta på mig själv. 

Nu ska jag äta frukost, so long!  

Kommentarer
Postat av: Ida

Posta länk så jag kan rösta!!

2007-09-09 @ 17:21:36

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0