Städdag

Musikalen igår var väl okej. Jag gillade Loa Falkman och Susanne Reuter. Det som var så tråkigt var att så fort herr Robert Gustavsson rörde minsta fena låg folk dubbelvikta av skratt i stolarna. Skämt och punchlines som var så ofantligt trötta tyckte 75% av pubilskaran var helt otroligt roligt. Dessutom satt det typ fyra pers några stolar bort från mig och mozzie och UPPREPADE nästan allt Gustavsson sa. Sjukt störigt! Dessutom klappade de ständigt i händerna och vrålade av skratt så fort han sa något. Jobbigt.

Idag var det städdag på gatan, jag krattade lite, rensade lite stenar från sandlådan, tog bort stora äppelgrenar. Nu ska jag äta en paj och sedan hoja ner på stan för att köpa livsnödvändiga saker så som svarta fingervantar. Yes. Sayonara!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0