SALTA SNAX!!

Bonjour småungar!

Jag och Marie håller på med en ramsa. En jäkligt lång ramsa. Vi ökar på den med ungefär en vers varje vecka och planerar att fortsätta i den här takten i ungefär... en evighet?? I alla fall, jag tänkte skriva ner hur långt vi kommit. Ibland följer lite förklaringar.

Marie Jeno dom är ganska skojiga
Pannkaka med jordgubbsylt
(min favoriträtt är bland annat pannkaka...)
Kräftor som man suger musten ur (... och Maries är kräftor.)
Dansilej och hopp i hagen (båda dansar, Marie rider)
Mat i magen hela dagen
Sheila Mozza, Mister Max
(Våra hundars namn)
Hopetossa, salta snax
Nelly, Sara ooooch Amanda
Det är våra vänner
Det är dom vi känner
Slemmiga sniglar, blodsugariglar
(ehh vet inte riktigt. Det är svårt att säga snabbt i alla fall.)
Lek i sommarkvällen
Plocka bär
Kratta löv
Spela Pikmin varje dag
(Pikmin är ett tv-spel vi båda kärlekar litegrann)
Marie vinner hon är bra
Baka muffins med en smäll
(eh.. ja.)
Jeno bakar hon är snäll

Till detta gör vi liksom klappar och rörelser. Som en sjöman for till-tramset. Min favorit hittils är det sista, vi är så jäkla tajta på den jag och Marie! Baka muffins med en smäll, det ser fett coolt ut. Vi gör lite boogie-steg nästan, haha!

Så ja... Slå det om ni kan! Hittils ligger tiden på 35 sekunder. Vi prövade lite olika varianter idag, att göra ramsan så fort som möjligt, men då blir alla rörelser så slarviga, ajaj. Amanda och Nelly försöker hela tiden göra ramsan de också men de gör massa fel. HAHA.

Ikväll ska jag dansa, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, vi äger! Men jag trodde att blodsugariglar grejset var för att båda haaaataaarrr sånt?? (A) Vi får utöka ramsan någon gång i veckan? ;)

2007-10-16 @ 18:56:04

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0