Rådjursunge med ett öga - naaat!

Idag var jag med Marie! Det var tänkt att vi skulle hänga hela gänget men Amanda och sjuk och rester hade något annat för sig. Men jag bakade chokladmuffins och tog med till Marie och så spelade vi Pikmin. Men sen ringde Lina och Sara och ville vara med! Deras projekt hade blivit... avblåst. I alla fall. Jag och Marie gömde oss på baksidan av huset och när Lina och Sara kom sprang Marie ner och ropade att hon och jag hade hittat en rådjursunge. Med ett öga!
Så Marie sprang upp igen med Sara och Lina efter sig, och då stod jag bakom husknuten och öste löv över dem. Mwahahahaha!

Sen dansade jag. Vi var tre stycken! Jag och två till. Lite skumt. Men vi gjorde jätteroliga grejer i alla fall. Nu ska jag käka lite av min nya obsession - ostbollar med nachosmak. Jag vet! Helskumt. Varför äta ostbollar med nachosmak? Inte bara ostbollar, så att man verkligen får ostbollar, eller bara nachos, så att man verkligen får nachos? Jag gillar inte ostbollar, jag gillar inte nachos. Men jag är helt galen i ostbollar med nachosmak! Shit.

Sayonara!

Kommentarer
Postat av: Ida

Busigt av dig, Jeno! :P

2007-10-31 @ 11:38:42
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0