Liten lista en måndagseftermiddag

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Är alla finnar kvar?

Hur mycket kontanter har du på dig?

Runt 50 tror jag.

Vad rimmar på 'test'?
Fest.

Favoritplanet?

I fyran skrev vi om planeter. Jag gjorde en berättelse där alla planeter var som små personer och Uranus var huvudkaraktären. Han hade en sån där tandställning med en båge runt käften fast det var egentligen hans "ring". Han var kär i Venus och avundsjuk på Saturnus för att han hela tiden mallade sig med sin orkan. Så därför är Uranus min favorit.  

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Jag har raderat alla mina missade samtal hehe.

Vilken är din favoritsignal på din mobil?

Svampboblåten såklart!

Vad har du på dig på överkroppen just nu?

Leopard-kofta. Och sjal.

Sätter du etiketter på sig själv?

Nej inte ens sådana där som sitter på äpplen och sånt, jag slänger dem direkt.

Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Jag har inte ens strumpor på mig, suck.

Ett ljust eller mörkt rum?

Ljust! Jag får lätt huvudvärk annars.

Vad gjorde du vid midnatt?

Slötittade på tv.

Vad står det i ditt senaste mottagna SMS?

Fick precis från Nelly som undrade om vi kunde fixa med festen på fredag istället för torsdag.

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?

Stockholm antar jag.

Vilket uttryck andvänder du mest?

"Shit" tror jag. Måste bara flika in att Marie JÄMT säger "nackdelen är". Haha! 

Vilken pälsbekledda sak rörde du senast?
Max såklart.

Hur många sorters droger har du utnyttjat under de senaste 3 dagarna?

En: ballerinakex. Mmmm.

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?

Jag framkallar inte film.

Vilken ålder har varit bäst hittills?

Åh jag gillar 14 år. Så mysigt.

Din värsta fiende?

Nämner inga namn men... ja.

vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

Konstnärlig bild på två vänner och ett texturdrag från Everyday.

Vad var det senaste du sa till någon?

"Vad gör du?!" till Jacob som moddade en bild jätteläskigt i PS.
En miljon dollar eller förmågan att flyga?

Åh, svårt. Lutar åt pengarna... eller flyga... eller... äh jag vet inte!

Gillar du nån särskild lite extra just nu?

Maybe baby. Lite förvirrad.

Senaste låten du lyssnade på?

Foundations - Kate Nash.


Kommentarer
Postat av: My-Kin

jag skulle ha tagit pengarna. flyga är läskigt ju

2007-10-29 @ 17:15:25
URL: http://mychieng.blogg.se
Postat av: Marie

Jag SKA sluta!! ;)

2007-10-29 @ 18:59:06

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0