Lite småskit

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag kände deep down att jag ville skriva om något. Så... here it goes.

Jag har börjat fila på min önskelista inför jul, hehe. Lite desperat kanske men är man fattig så är man! Att önska är aldrig fel. Dock kommer jag inte sätta upp listan för offentligeheten (also known as boende i mitt hus) förrän i december, men jag glömmer alltid bort viktiga önskningar och kommer på dem en vecka efteråt. Då är det inte så smidigt att säga "ehm, jo, jag önskade mig visst en talande robot-hamster också.. glömde det, heheh" så nu är det ju bra att jag kan skriva upp min önskning så fort jag kommer på den!
Jag längtar verkligen dömycket till jul. Jag har köpt en julklapp hittils men vill inte säga vems. Men det är en bra julklapp i alla fall, passar som handen i handsken. Funderar dock fortfarande på hur inslagningen ska se ut, det är viktigt, det vet ni, hehe.
En vecka kvar av skolan, måste måste måste plugga järnet. Verkligen. Sedan höstlov och efter det - Faluuun! Wohoo! Jag fick syslöjd som jag ville. Lappteknik, kan bli bra! Om jag är nogrann. Vilket jag aldrig är. Nåväl.

Sayonara!

Kommentarer
Postat av: Marie

hur vet du vad du fick? jag har ingen aning om vad jag fick :/

2007-10-21 @ 14:09:12
Postat av: Jeno

Marie: man fick det man valde! Det blev 4 träslöjdsgrupper och 2 syslöjdsgrupper. :)

2007-10-21 @ 14:18:28
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0