Lite efter kanske

I skolan har vi en TV i entrén där de har börjat visa lite info. Typ vilka lärare som är borta och lite så, igår stod det "Grattis Jessica och Johanna på födelsedagen önskar alla tomtar i åttan". Hehe. Idag stod vi i matkön (som går igenom entrén när den är lång och det är den fan alltid) och tittade på TV:n.

Någon: Vaddå TGIF?? (det stod alltså det på TV:n)
Jag: men det är väl några ungar som har en world of warcraft-klan eller nåt och heter så.
Flickorna: hehe.

Men nu när jag kom hem kom jag min nöt på. Det står ju för thank god it's friday! Duuuuh! Vad efter vi är. Menmen. Jag skickar härmed en liten hälsning till min vän Marie, hoppas att det gick bra hos tandis!

Fäst ikväll, yehj.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack Jeno! Allt gick bara bra, inga hål IGEN! :D Något rekord? ;) Hur kunde vi vara så efter då?? Tur att vi vet bättre nu då? xD

2007-10-19 @ 22:43:30

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0