Knubbig ängel!

Skola idag som vanligt! Franskaplugg, bra musikföreläsning och lite annat grejs. Jag och Marie tränade på vår ramsa och bestämde att vi gör en knubbig ängel till uppdraget! Producentgruppen (jag och Linn ansvarar för kostym - yes!) satte upp listor för intresseanmälan och allt rullade på.
Är det vidrigt att tycka om blodpudding? Det var det i skolan nämligen. Jag gillar det loads! Med lingonsylt. Nämnäm. Litet ledsen i ögat blev jag dock när jag kom hem, brodern åt upp sista biten av äppelkakan framför mina små ögon. Jag som hade tänkt äta den. Muh.

So long kolastång!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååh, jag saknar musikföreläsningarna. Och ja..jag saknar nästan franskalektionerna också..lite..kanske

2007-10-02 @ 17:12:05
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Ida

Vad elakt! Jeno borde ha äppelkakan! :)

2007-10-02 @ 17:30:06
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0