Höstlov, thank god

image268


Äntligen höstlov! Som jag längtat. Äntligen får jag sova ut!! Lina och jag åt på Donken för att fira. Eller så ville vi bara slippa gröten, jag vet inte riktigt. Jag åt kyckling, potatis och lite frukt. Allt med ett friterat skal över, höhöh. Yummy in the tummy!

På eftermiddagen var jag och finaste Nellyn på staden och kikade halloween-dekorationer, hon ska ha en fiesta nämligen! Vi hittade jättespejsiga saker att dekorera med, bra kommer det bli! Förrhoppningsvis kan jag hitta en spejsig utklädnad också... mer om det senare! Nu ska jag chilla vidare, höstkramar från en liten Jeno!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du borde lugnt vara ninja!

2007-10-26 @ 17:53:58
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Marie

Så ni hittade dekorationer på stan ?? :) Vad bra, allt cyklandes tidigare var förgäves ;)

2007-10-26 @ 19:51:31

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0