Äntligen helg...

... kändes det som idag. Det låg liksom i luften, fredagskänslan. Nästan som inför ett lov, man får en speciell känsla i magen då. Så kändes det idag av någon anledning. Men icke. Det är inte helg förrens i morgon eftermiddag.
Råpluggade NO:n idag och kunde lämna in cirka tre minuter före basgruppsamlingen, phew. Inte bra, jag vet men jag lämnade ju i alla fall in på rätt dag, right? Blev ett möte med kostymgruppen också, kommer bli såå bra. Alla tjejer är ju vrålduktiga, verkar kunna allt! Prima liv.
Ikväll är det konf, helt ok. Men fasen vad det regnar! Får ta min extremt spejsiga regnjacka när jag cyklar dit. Övervägde ett tag regnbyxor med men nä, så roligt ska vi inte ha. Jag vill pilla på en ny pärla den här veckan! Mysigt. Nästan som yoga eller hur Lina.

Förresten är jag jättekär i en ny frukost, eller en flinga. Start Premium Sensation. Apgod! Havreflingor, kokosflingor och HASSELNÖTTER. Mmmm! Sen att det är mycket socker i är en annan femma. Men ähh, jag har inga hål ju. Jag borstar mina gaddar bra.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha du är så himla skön Jeno. Bara du kan bli kär i en frukost :P

2007-10-11 @ 17:29:54
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: stina

ojja, vad sades på kostymmötet? ;D

2007-10-12 @ 20:18:10
URL: http://schtina.bilddagboken.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0