Andas in, upp i apan, andas ut, andas in, gå upp i kobran...

Skola som vanligt idag. Stjärnboll på idrotten! Liksom olika bollsporter i en - man står på två led och så bestämmer idrottsläraren (Zandrizz) vilken sport och hur många som ska spela. Grymt kul, även om jag kanske inte direkt bidrog till några större framgångar.
Jag höll i alla fall i uppvärmningen! Heja mig. Körde lite yoga/aerobics. Solhälsningen is the shit!
I morgon åker min mamma och min pappa till Turkiet, Istanbul närmare bestämt. De ska på bröllop som jag tidigare nämt, minsann. Jag hade gärna följt med men det blir jag, bror och hund hemma istället.

Nu sitter jag och lyssnar på massa låtar som Lina rekommenderat mig. Varför plutar man alltid med läpparna sådär när man lyssnar på Timbaland?????

Sayonara!
Eder Jeno


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0