Lamadjur

Jaha! Då var man äntligen hemma. Eller ja, jag kom hem igår men då pallade jag verkligen inte att blogga. Mest trött var jag men lite purken också, hehe. Konfalägret var väldigt tråkigt. Lite var kul men det mesta var... lamt, som några grymma tjejer på konfen brukar säga. Hm. Lamt.
Lite bilder från Falun kommer nog snart... Idag ska jag plugga litegrann förresten! Vi är ju lediga denna dag. Fast vi ska göra någon sorts utvärdering. Det blir nog bra, jag ska sätta igång med det nu. Alldelles straxt. Kanske efter lunch. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG SAKNAR FALUN! Och är så glad att jag inte konfade mig (A)

2007-11-12 @ 17:53:27
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0