A kind of smooth kick taste takes away my mind

image278


Ben & Jerry's i all ära, men få saker (glassar) slår en gammal hederlig skål med vaniljglass och kolasås. Jag älskar kolasås, mycket, mycket godare än choklad. Det påminner mig om min barndoms lyckliga år, ett enda lyckorus av tuttifruttiströssel, vaniljglass, silverkulor, blomströssel och såklart kolasås. Har jag helt tappat bort mig nu eller har det en gång på tiden även funnits päronsås? Precis som kolasås i sån tub fast härligt sommarängsgrön som man spruttade ut över glassen i skräckblandad förtjusning. Jag har ett härligt minne av det. Det kan vara inbillning.

Nu ska jag slicka i mig lite kolasås, so long!

Kommentarer
Postat av: Marie

Nejdå Jeno, det fanns päronsås, det finns det säkert fortfarande. Jag har faktiskt aldrig smakat det och tror inte att jag skulle uppskatta det heller xD Jag håller mig till chokladsåsen! ;)

2007-11-26 @ 20:44:03
Postat av: Jeno

Marie: gör det? Aaah då måste jag köpa sån.

2007-11-27 @ 08:05:32
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se
Postat av: stina

eeuuuw, såg ut som ketchup först! haha.. ketchup på glass

2007-11-27 @ 23:35:43
Postat av: Sara

Visst fanns det en päronsås, men den va inge värst god har jag ett minne av ^^

2007-11-29 @ 20:14:37
URL: http://forceman.blogg.se
Postat av: Ida

Eller hur det såg ut som ketchup :P Men jag håller med, kolasås kan nästan ätas direkt ur tha tub

2007-11-30 @ 20:29:28
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0