Vad Jeno vill ha

image147


Ett litet ha-begärs-kollage. Kan tilläggas att jag INTE bestämde mig efter en viss färgskala.... det bara blev så, haha!

Playsuit från Topshop. Sara har en tjusig playsuit i grönt och jag vill också ha den! Den här är perfekt, jag gillar att den är lite loose "i mitten".
Klänning från Acne. Denna har jag klämt på både en och två gånger på Solo men den vill aldrig riktigt bli min. Priset är för dumt!
Kofta som även den är från Acne. Grå kofta står högt på le önskelista!
Nagellack från Essie i fina färgen Hotspot. Just nu är mina naglar röda i en tantig nyans jag hittade längst inne i badrumsskåpet, rätt koolt. Men Hotspot är lite roligare!
Armband från Topshop som jag bloggat om förut. Mmmm fint är det!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Åh, den Acneklänningen har jag aldrig sett förut, den var häftig. Verkar passa dig!

2007-05-22 @ 17:43:15

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0