Studs!

Nu på eftermiddagen var jag hos Amanda. Sara var också där. Vi hoppade studsmatta, hehe. Skojigt! Sara och Amanda försökte få mig att hoppa normalt men det gick inte. Jag hoppar liksom som en pinne. Tar inte i utan snor de andras studs på något konstigt vis. Jag fattade inte riktigt, men de gjorde det. >.< Aja. Ibland tog vi vilopauser och drog dåliga skämt tills vi storknade. Sen la vi oss ner och sjöng igenom Majas Alfabet. Aah, minnen. Minnen. Fast vi kom inte på hur Lavendel-sången gick! Aurgh, den var ju min favorit! Måste googla. Toodles.

Kommentarer
Postat av: Marie

hehe, när jag hoppar tar jag också andras fart, fast med flit! elaka jag ;D

2007-05-01 @ 21:41:50

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0