So afraid of what people might say

Hallå hallå!

Ja som sagt, idag har jag bränt lilla ryggen litegrann, ajaj men det känns bättre nu. :D Vi har haft det asmysigt ute i båten, sol sol sol sol sol sol hela tiden, jättenice! På vägen hem tog jag och brodern lite koola actionshots från jollen när Nackan kom farande i 20 knop, kul! Jag lutade mig hit och dit och kände mig riktigt proffsig, yehawh.

I morgon äre skola, Amanda har rumänsk gäst den här veckan och det känns som jag inte har koll på något. Idrott, ja eller nej?? Måste sms:a någon kunnig. Hrm. Eller så skiter jag i idrott, det kan det väl ändå inte vara? Enavallen på tisdag, utedag på onsdag? Näääääh.

Förresten fick jag månadspeng idag, jihoo! Fast jag har inte kollat om de skramlat in på kontot än, hm. Nej nu ska jag typ sova, eller nej jag måste ju kolla på Mythbusters (nya avsnitt varje söndag!) först med familyn. Jag diggar Grant! Toodles.


Kommentarer
Postat av: Zandra

de e idrott imorn :) dans.. enavallen ons o friluftsdag tors :P så då vet du de ;D

2007-05-27 @ 22:11:56

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0