Önskeklädsel inför imorgon

Imorgon är det, förlåt om jag tjatar men det ska bli så kul, show i dansen. Dresscode för min grupp är grått och grönt, valfria kreationer. Jag skulle gärna ha på mig detta:

image134


Klänning från Stella McCartney. Haha waay to formal för en liten show men den är ändå fin så den får va med.
Leggings från Graham & Spencer. Gillar inte knytningen där nere men men, färgen är bra.
Skor från Filippa K. (vi ska ha svarta skor) Tror inte att de är superba att dansa i men de heter ju Jazz Shoes vilket borde passa utomordentligt bra.
Nagellack från Essie som jag tidigare babblat om. Tror jag ska måla mina silvriga tills i morgon.

Men jag kör på H&M-klänningen som ni blivit fullständigt uttjatade om, Topshop-leggings och mina vanliga dansskor (vars snören jag inte riktigt är överens med, fick skubba ut från scen och knyta dem igår haha)

Kommentarer
Postat av: linnea

åh den klänningen!

2007-05-11 @ 16:35:49
URL: http://ping.blogg.se/
Postat av: Elin

Snyggt kollage, klänningen är så fin!

2007-05-11 @ 16:40:11
URL: http://elinkan.blogg.se
Postat av: Marie

Jaa, jag skulle inte klaga om jag hade den i garderoben. Men jag tycker att det du har nu på showen också är jätte gulligt.

2007-05-11 @ 21:34:11

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0