Munuh munuh

Känner mig very risig idag så jag stannade hemma. Usch, mina ögon har bestämt sig för att fortsätta klia som galningar och dessutom inte låta mig öppna dem på morgonen på grund av massa var och tjaffs som klippar igen dem. BLÄ säger jag och baddar med fuktad (eller dränkt) bommullstuss.

I eftermiddag ska jag i alla fall till farbror doktor för ett blodprov och lite ögonkollning för att försöka hitta någon allergi eller något annat som kan vara orsaken till klådan. Hoppas på att jag inte får skölja ögonen eller så, det är hemskt! :(

Menmen, det ordnar sig säkert! Idag ska jag försöka plugga lite franish, det är lite trickigt att skriva mejl men jag ska försöka greja det. :D Annars får mozzie hjälpa mig men jag börjar kunna mer än henne snart, haha! (*spika fast träplanka i huvudet*)

Slutligen vill jag framföra: grattis grattis grattis till finaste Nelly som fyller år idag! Hipp hipp hurraa! <3333

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0