Me want big braclets.... tror jag.

image127


Ingen har väl missat att det ska vara stora armband till våren och här kommer några små godisbitar jag gärna skulle kunna tänka mig! Mest vill jag ha de båda från David and Martin, och de små girafferna såklart (bara pyyyttelite för att ni-vet-vem har dem, mest för att de är så söta!). Men jag är mer en halsbandstjej och har svårt för att släppa mina älskade, långa halsband med både egengjorda berlocker och köpta. Gah.
Har dock spottat några söta saker (armband alltså) på diverse affärer, till exempel ett par fina på den eminenta affären JC som jag ju gillar litegrann. Hm. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Ida

En aning to big...kanske?

2007-05-05 @ 09:20:31
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Jannike

Aah, brackiga stora armband ska ju vara trendigt nu. Fint ihopsatt litet kollage!

2007-05-05 @ 15:31:44

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0