It taste like you but sweeter

Hemmahemmahemma. Det var visst idrott idag, Zandra du förstår väl att du inte kan kommentera klockan TIO?! Då sover ju jag!
(Men jag fick låna kläder av Sara, tack! <3)

Det var dans på idrotten, kojigt kojigt! Blev ganska slut, särskilt på linedancen. Morf, den är jobbig. Om man tar i. ;) Sen var det lunch, och sen var det slut. Jepp. Amanda har besök, ja, just det. Från Rumänien, Mirela. Hon är jättesnäll! ^__^ Fast vi hann inte prata med henne så mycket för de sprang omkring i parker och slott hela dagen haha.

Nu ska jag chillerilla, toodles.

Dagens låt: Thnks fr th mmrs - Fallout Boy

Kommentarer
Postat av: Umundu

- ja ni får konversera mer i morgon när hon är med hela dagen ") ha det bra <3

2007-05-28 @ 18:04:07

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0