Igår, idag och imorgon

Igår:
Sista showen, kan ha varit den bästa. I princip fullsatt, nice publik (hade egen hejarklack i form av en skrikande Nelly, en skrikande Amanda och en nypande Sara haha) och allt gick bra på scen. Fick håret ultratuperat av snälla Erica och därefter uppsatt i en kool rockig grej under tiden som vi väntade. Kastade mig efter showen ut på gatan där jag blev upplockad av familjen och vi körde till Södertälje för att uppvakta min kära faster på födelsedagen. Bytte om i bilen på motorvägen till strumpbyxor som såg slampiga ut, något de inte gjorde i affärren och favoritklänningen i blått. Behöll min grönglittriga scensminkning och det tossiga håret!

Idag:
Ssssssskola! Idrott, vi cyklade dit i fullkomligt ösregn och jag oroade mig för mina ultrablå brallor som inte ska bli blöta nu när de är hyfsat nya. På idrotten var det dans, helt okej även om jag har dansat ganska mycket de senaste dagarna. xD Kände mig inte sådär oh la la superschnygg hahah.
Cyklade tillbaka till skolan i ännu mera spöregn, förbi Bergskiosken för att muntra upp oss med lite candy. Tillbaka på skolan käkade vi länge och sedan var det basgruppsamling.

I morgon blir det un petit surprise! ^_________________________________^


Kommentarer
Postat av: Ida

What kind of surprise?? :)

2007-05-14 @ 21:18:48
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Sara

Du borde ha den coola rockiga grejen i skolan nån gång om det går med din nya haircut ^_^

2007-05-15 @ 20:44:29
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0