I want to feel the light shine on me

Bleh, var tänkt att jag skulle hosta en liten elegant pizzapicnick (hur stavas det) hemma hos mig för Amanda och Sara men jag ska tydligen åka till Västerås med Jacob för att byta någon form av fenderstrumpa. Det blir mycket trevligare om man åker tillsammans tydligen. Aja. Vi får välja lunchställe själva, wehoo! Jag vill gå på Pizza Hut, aj löv pizza hut.
Muffinsarna blev mycket goda förresten! Mysigt spongiga och fluffiga. Måste förbättra receptet lite mer dock. Meera smööör åt folket! Eller, åt mig dårå. :p
Idag gick jag och Maxen och fotade lite. Vi var nere i hamnen och arbetade oss uppåt hemåt igen. Det var så mysigt i hamnen, riktigt varmt mitt på dagen, folk satt ute och fikade i solen och båtarna börjar så smått läggas i vattnet. Nu längtar hela familjen som galningar ut på böljan den blå! Med ny båt och allt, ska bli jättekul i sommar! Vi ska se vart Nakita kan ta oss. Fotona blev rätt bra men jag undviker att publicera dem här annars blir detta helt en fotoblogg vilket kanske inte är så kul. Jag tänkte skapa en bilddagbok men sen kom jag på att jag skulle nog nästan bara ta en massa bilder på mig själv och lägga upp haha! Så nej, ingen bilddagbok. Frestelsen är för stor. Toodles!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0