Greys och sjuk

Nu börjar Greys!

Stack tidigt från skolan, förkyld som en vegetarisk humla med orangespräcklig badmössa på huvudet och ont i halsen har jag också så jag räknar mig som sjuk.
Imorgon åker vi i alla fall ut med båten, lite hysteriska är vi för det är ju första gången. Inte bara i år utan FÖRSTA GÅNGEN. Åh ma gaaaaaaaaaad! Ja, vi är hysteriska. Ivriga. Galna. Hysteriska!!!!! Så det blir nog inget bloggande tror jag.

Nej nu ska jag snyta mig och fortsätta titta på Greys. De bråkar nu! Toodles!


Kommentarer
Postat av: Ida

Älska GA!

2007-05-17 @ 18:32:37
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0