Fluff, krusiduller och fortsatt Sims-spelande

På morgonen idag kände jag mig lite piggare så jag knallade iväg till skolan. Idag hade jag en bad hair day. Jag tvättade håret på morgonen men orka föna det liksom. Så när jag anlände på skolan hade jag jättefluff eftersom att det typ hade blivit fönat/fluffat på cykelturen dit. Urk på burk. :p
Hemstudiedag i morgon, jihoo! Ska skriva om kursen. På max två sidor ska man skriva kortfattat om både islam och kristendom. Jag är bajsdålig på att skriva kortfattat! Jag vill liksom visa att jag kan och jag vill snirkla in mig i grammatiska krusiduller och brodera ut en vanlig mening till tre rader, jag tycker det är så kul! Måste kapa supermycket av det jag skrivit hittills om islam, blö. Men man måste kunna sammanfatta och dra ihop fakta. Orka! Jag vill krusidulla. Blö.
Jag har börjat spela Sims igen, haha. Fortsatte med min gamla Legacy-familj, som jag inte kommit alls långt på innan jag gav upp. Nästan hela dagen igår spelade jag också, dottern i andra generationen började som barn på morgonen men på kvällen hade hon gått ut universitetet med toppbetyg och flyttat hem och gift sig + blivit gravid med sin proffessor i filosofi. ^___^ Ida, blir du inte sugen på att lira litegrann nu? ;-)
Nej nu ska jag kila, toodles.

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0