Dansshow!

Oj oj oj, skojig dag har det varit! Först hade vi show klockan 13 och sen klockan 17. Jihooo! Moi et mon groupe öppnade grejen, kul! Hoppas det såg bra ut bara, jag har en tendens att känna mig riktigt oh la la superschnygg under själva dansen och upptäcker på bilder och dyligt att det (jag, that is) ser förjävligt ut haha. (tror att det är mina långa armar som gör det) Menmen!
Så nu sitter jag här i min sassy divasminkning, grönt glitter och ögonskugga, och kajal en masse. Mycket för en vifta-på-ett-lager-Maybelline-mascara-och-that's-it-tjej som jag.

Nej nu ska jag kolla på ESC, go sweden! (tror dock att Tyskland kommer vinna! Eller Ukraina. Eller......)

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0