Come what may

Idag gick jag till skolan! Yay. Det hade hänt typ megamycket under tiden jag var borta. Musik blåsa i flarror och kursen dramatisera fast jag fick göra en specuppgift där. Jepp. :p
På eftermiddagen diskuterade jag och Lina kläder, stora cerenitglassar och stil. Kom fram till att Lina är påväg bort från sin gulligulliga stil och, haha, börjar ha en stil som är mer lik min. (men min är tantigare tror jag) Menmen, det där med stilar tror jag att man kan analysera i det oändliga! Jag har två sätt att handla, ett, där jag bara impuls-handlar, det som jag tycker är fint bara. Andra gånger kan jag fundera över hurvida det här är jag, och om det är trendigt. (faktiskt!)
Jag bakade muffins när jag kom hem, hehe det var fest. Nam, gott blevde!

image148


Har ni funderat ut vad ni ska ge era mödrar då på söndag? Jag och brodern funderar på att ta ett fint kort på syskonen, inkluderat vovven och rama in det fint. Kan bli uppskattat, min mor är inte så kinkig med sånt utan hon vill hellre ha personliga gåvor! (egentligen tycker hon att man inte behöver köpa något på mors dag men ett kort är ju faktiskt inte köpt så det får hon xD)

Dagens låt: Suddenly I see - KT Tunstall

Kommentarer
Postat av: Ida

Hum fan, mors dag på söndag :P

2007-05-23 @ 22:11:03
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Ploy

shit vad goda muffinsarna ser ut, så där blir INTE mina

2007-05-25 @ 14:39:29
URL: http://anothertry.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0