Bubbligt blindskriftsnagellack = urk

Jag blir så arg på mitt silvriga Mavala-lack. Det blir typ blindskrift på naglarna (Lina som kom på det) vilket inte är sådär supersnyggt. Senaste gången jag prövade blev det rätt ok men några små prickar smög sig på ändå. Jag förstår inte vad jag gör för fel? Kör min vanliga grund; nagelolja, nagelstärkare, underlack, allt från Depend. Sen två lager Mavala silver. Bubblorna kommer efter ett tag. Blä!
Har spanat efter andra alternativ. De enda silvriga lacken jag hittar är alldeles glittriga så bajs på dem. Blush har typ precis tagit in Essies i silver, utan glitter. Kanske är bättre? Spiling, jag har ändå inte råd.

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0