An apple a day keeps the doctor away

Nu har jag varit hos farbror doktor. Diagnos: björkpollen. Great. Jag och mozzie åkte därefter raka vägen till mr apotek för att plocka upp medicin jag fått på recept, jag har försökt att ta Clarityn mot allergi förut men den hjälpte inte så jag fick lite starkare krejer! xD Så kom jag hem med en väldigt massa mediciner. Tabletter, ögondroppar, halstabletter, natriumgrejsegrejs och en ögonkopp för att skölja ögonen med. Usch, obehaligt. 

Phew. Menmen, det spelar egentligen ingen roll. Oj jag skrev kanske lite för mycket däruppe. *radera*. Hm. Jag var lite arg och då ska man inte skriva, det har jag lärt mig. Så nu kommer phew:et och det där andra inte maka sense men skitsamma! Haha. Toodles!


happy happy happy...

Kommentarer
Postat av: Ida

När man är arg SKA man skriva. Det är bra för själen, Jeno. Hoppas allergin blir bättre. Jag förstår hur du känner dig, it sucks :S

2007-05-21 @ 16:02:23
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Marie

så du är allergisk mot pollen? Stackars Jeno! Hoppas att du snart blir bättre, vi saknade dig idag. Krya på dig<3

2007-05-21 @ 16:18:14
Postat av: Amanda

å, är du allergisk :( stackare, hoppas du blir bättre så du kan komma till skolan i morgon <3 vi saknar dig som sagt :D

2007-05-21 @ 19:20:10

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0