Waffleday

Idag är det våffeldagen! ^__^ Älska dagar när man firar speciella maträtter... semeldagen, kanelbullens dag... finns det inte nån dag när man käkar Napoleonbakelser aussi? Aja. Jag tycker att dessa dagar borde införas.
Prinsesstårtedagen.
Pannkakstårtans dag.
Fruktsalladens dag.
Sockerkakedagen.

Och lite mer. :D Hihi. Hade våffeldagen varit typ i morgon eller på en annan skoldag hade jag gjort en våffla i lera. Men det är inge kul att bara gå runt med en våffla runt halsen här hemma en random söndag. :-/ Aja.
 
Ni glömmer väl inte att vrida fram klockan en timme? Skönt att det är på en helg i alla fall, orka gå upp en timme tidigare en skoldag. Toodles! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Maträtter ska inte ha dagar!

2007-03-25 @ 11:52:13
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Anna

Ohw yeah ! Håller inte med Idis ! Jag tycker våffeldagen är musig! Jag stoppade i mig scouternas väfflor nere så torget, lite för vita för min smak, men goda! :D Scouterna hade en orange "sjal" runt halsen med en "servettring" runt som de gjort själva i trä! Något att satsa på i vår? Vam vet?! ;D

2007-03-26 @ 15:40:10
URL: http://nogg.se/hallonmousse

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0