Utmaning.

Blev utmanad av Lina...

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. En del kanske redan vet detta men jag "lider" av tvångstankar. Inget hemskt direkt. Mera bara... wierd.
2. Jag äter aldrig kanterna på mackor. Jag vet inte varför. Det är något jag bara inte gör. På mjukmackor är det för att det smakar så annorlunda. :S Men jag gör det på hårdmackor också, bara ett litet hörn blir kvar. Ibland glömmer jag att städa bort mina kanter. Jacob tog bild på ett av mina små torn en gång. :p
3. När jag blir frustrerad skriker jag HULKEN och låtsas att jag sliter sönder min tröja.
4. Trots att hiphop är min absoluta HATMUSIK tycker jag om att titta på Nick Cannos Wild N' Out eller vad det heter på MTV. Mest för att de är så töntiga. :p
5. Alltid när jag går i trappor tänker jag hela tiden att jag kommer ramla baklänges och ser mig själv ramla för att sedan ligga i en liten hög i början av trappan. I början var det bara i skolans trappor men nu har det börjat bli så hemma också. Läbbigt.
6. Jag sparar nästan alltid mina prislappar från kläder. I alla fall när jag handlar på ett ställe jag inte handlat på förut. Jag har en liten kruka där jag stoppar alla i. Jättewierd. :S

Så det där var ju intressant. *host* Öh.. antar att jag ska utmana sex personer då. Sex pers! Shiet. Mycket. Nåja, jag utmanar... 

Ida
Lill-Madde
Elin
Loi

??? Vågar inte utmana några flera. ;) Hihi GRANO är en fuskis. :p

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul! MEn jag vet inte om jag hinner innan jag åker till Idre! Men jag glömmer den inte! JAG LOVAR!

2007-03-09 @ 17:28:58
URL: http://ohre.blogg.se
Postat av: Elin

Kul! MEn jag vet inte om jag hinner innan jag åker till Idre! Men jag glömmer den inte! JAG LOVAR!

2007-03-09 @ 17:29:06
URL: http://ohre.blogg.se
Postat av: elin i 7x ..

heej .. haha, nu kommenterar ja !

2007-03-09 @ 21:24:06
Postat av: Julia i 7 X

Heej!

2007-03-11 @ 12:44:08

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0