The day of doom.

Helly, idag är det måndag och jag har.. gått i skolan. :p Det var innebandyturnering på idrotten vilket var väldigt skoj! Q:arna (vi) kom på andra plats. Bara för att Y aldrig bytte i laget. *morrspottfräs* Men men! Sen gick vi tillbaka och åt. I typ tystnad. Alla var värsta sega och trötta så vi bara satt och åt lååååångsamt tills det var basgruppsamling.

Det var inte så mycket mer dårå... :p  urk va tråkig jag känner mig! Jaja, jag drar några "dagens" för att sega ut på skiten.

Dagens låt: Ja säjer hej hej! vilken underbar da de e! å man får vara som man e! å bara leeva tillsammans... Från barnprogrammet Arthur.
Dagens <3: Typ klining och massage på läktaren när de andra lagen spelade sina matcher.
Dagens smycke: Halsband med boll!
Dagens nam: Öh... Danonino-youghurt på morgonen?
Dagens nerdieness: Gamla vanliga GRANO!!!

Toodles!


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0