Shake it up, don't you try to hide that feeling

Whoops, inte bloggat på ett tag. :p Har haft annat att göra i mitt upptagna liv. ;) En ny layout är påväg, lär mig steg för steg. Kommer bli ganska egocentrisk, men det är min blogg, right? Mwahahaha ibland är det skönt att vara shallow. Yeah.
Gjorde ett najsigt Kunskapsskolan street-style "reportage" idag för dig, kära blogg, men glömde sladden hemma hos Loi när jag var där i eftermiddag. xD Hehe. Jag har i alla fall gjort om hennes blogglayout, blev väldigt.. rosa!
Nej du nu ska jag fila mer på layouten. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fiin Lois layout blev! <3

2007-03-22 @ 20:28:24
URL: http://forceman.blogg.se
Postat av: Ida

Lois layout var väldigt snygg. Good job, Jeno!

2007-03-23 @ 14:05:37
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0