Nej, jag har inte tröttnat på listor än...

Vad heter du?

Jenny.
Vart bor du?
Enköping.
När är du född?
5 juli 1993!!
Beskriv din stil med 3 ord?
Rockigt, bibliotekarie:it och... (hyfsat)enkelt!
Vad innebär mode för dig?
Nu ska jag inte vara smart och babbla på om personlig stil och allt det där, mode är väl... kul!
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, men även nu på sistone, JC. I'm so unique.
Shoppar du second hand?
Pyttelite. xD Ska försöka hitta ett par trevliga skor!
Vilken är din favoritdesigner?
Filippa K, Chanel, Carin Wester... najs.
Vad är din favorit i vår?
Klänningar! (vill ha meeeraaaa.)
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Oj du, det är olika. Men kanske.... 500? Men om mama köper går det nog på lite mer. :p
Dyraste plagget respektive billigaste?
Jeans är nog bland det dyraste. Billigaste måste vara H&M-toppar för runt 50-lappen. :p

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Hoppas att jag kan shoppa meeera. :D
Brukar du tröstshoppa?
Haha ja. Eller i alla fall köpa nåt litet för att göra mig själv glad. ;)
Högklackat eller lågklackat?
Lågklackat.
Vilken är din drömväska?
En svart Bayswater. Mmmmm.
Vilket blir ditt nästa köp?
Hoppas på en schnygg klänning!
Favoritblogg?
Hotspot is mah husgud!
Vilka är dina stilikoner?

Audrey! Twiggy! Hotspot! xD
När upptäckte du ditt intresse för mode?
När jag började knäppa blöjan på olika sätt för att variera min stil. Men inte fan vet jag!
Vad vill du jobba med i framtiden?
Det växlar. ;)
Favoritplagg just nu?
Fina gråa klänningen jag fått av mozzie - använts megamycket!
Favoritaccessoarer?
Långa halsband... både de jag gjort själv och köpta. :D Iiiih.


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0