Möndag

En timme kvar till klippningen. Har velat fram och tillbaka under hela dagen, sorry mina vänner om jag inte pratat om nåt annat. Larvigt? Jaaa! Herregud, det är ju bara hår. :S Ändå måste jag hålla på och tönta mig sådär. Men jag ska höra med min duktiga frisörska och se vad hon tycker och kan göra. :D Iiih.

Dagens låt: The Attic feat. Therese - The Arrival
Dagens ljud: Surikatfnittret! Forceman och Umundu vet vad jag talar om.
Dagens bravo: Jag cyklade till skolan för första gången den här våren. Yay!
Dagens blä: Att jag säger fett hela tiden. Fett jobbigt liksom.

Kommentarer
Postat av: Ida

Go for the short hair. Åhhh, kan knappt vänta till imorgon när jag får se din nya frilla

2007-03-12 @ 15:04:37
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Zandra

ska bli riktigt kul o se dej med ny frisyr!! :D spännande...

2007-03-12 @ 16:38:22
URL: http://zetajohansson.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0