jag ska nog kalla honom Hjalmar

image61

Vi har köpt en symaskiiiin! Iiih. Me so happy. :D Mammas ultragamla gick bara back... typ. Den funkade i alla fall inte särskilt bra. Idag var jag och mor och pappa på det lilla varuhuset Ikea och de har en symaskin för 600 spänn, bra pris eftersom att vanliga symaskiner brukar kosta det dubbla tror jag. :o I alla fall, jag och bror bestämde oss för att köpa en gemensamt, 300 spänn för en symaskin alltså! Haha vad snål jag låter som räknar och har mig men skit samma. >___<
Jacob är mycket mycket bättre på att sy än vad jag är. Typ värsta MVG-barnet. Men han är mycket noggrannare än jag. Han har i alla fall lovat mig att lära mig lite bättre! Det här var ju fantastiskt!

Ida, kommer du ihåg våra syprojekt? ^___^ Haha vad coola vi var. Det var tider det. Ska försöka slå den där grymma kjolen vi gjorde nurå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Spejsig symaskin. Spago kommer nog vara en bra master... yes master spago ;P

2007-03-11 @ 21:38:29
URL: http://forceman.blogg.se
Postat av: Anonym

Mer än det dubbla :P Vår kostade 6- 7000. Så du gjorde ett kap ;D

2007-03-11 @ 22:20:01
Postat av: Ida

Ja självklart! Vi syr en ÄNNU KORTARE!

2007-03-12 @ 07:54:49
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Ida

Ja självklart! Vi syr en ÄNNU KORTARE!

2007-03-12 @ 07:54:52
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0