I really shouldn't

Tjing tjong, klockan är snart nio och jag måste snart knyta mig för att orka med allt. Jag måste sova rätt jättemycket för överhuvud taget slå upp ögonen vid sju på morgonen. Men jag har inte bloggat på ett tag så.
Allt är preassure. Jag känner mig rejält stressad. Över vad? Över allt. Skolan mest, såklart. Varför måste allt hända på en gång?! Men Zandra hjälper mig i alla fall. Hon är mitt ljus i skolans mörker! ;)

Mozzie och jag megahandlade idag, mycket bättre att göra det på torsdagarna istället för fredagarna när alla ska handla! Det var bara det att när jag skulle lyfta ut en ninjatung kasse ur bilen så... sprich, kassen brast i botten. Innehållet... ramlade ut. :O Bearniesesås över hela gatan, typ. Grannarna drunknade, bilar blev fullkomligt täckta och folk fick simma eller åka båt för att komma därifrån. Allt var bearniessåsigt. Urk. Närå, men lite sås rann ut. :p
Vi gjorde hemmagjord pizza till middag, det är jättegott! Vanlig pizza är också god men det smakar rätt annorlunda. In a different leauge. :p Nej nu ska jag nog ta och fixa mig för natten. Nattie nattie och toodles såklart!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag gör så gott jag kan :) "Zandra säger chilla" :)

2007-03-08 @ 22:16:05
URL: http://zetajohansson.blogg.se
Postat av: Ida

Hela skolan är - och nu citerar jag the musiklärares t-shirt - "totalt jävla mörker"

:P Jag antar utmaningen btw :D

2007-03-09 @ 15:24:22
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Jeno

Ida jag hoppas att du vet att totalt jävla mörker är ett band och inte bara ett random citat?

2007-03-10 @ 17:36:40
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0