hej.

Okej...... som sagt har det blivit många små-inlägg, men whatever. Blogg.se har slafsat sönder mitt inre ett tag men nu är det mycket bättre. Blev skrämd av Idas eventuella hackning och bytte raskt lösenord. Scary shit...

Anyways, jag har idag rotat igenom min mors garderob...eller, nja. Hon stannade upp igår precis innan våran megahandling och sa ungefär "Du vet den där väskan... som ni tycker är så ful?" Jeno: ???. Mozzie: "Den är nog en Chanel kom jag på." Jeno: ?!??!?!.
Väl hemma var jag tvungen att rota fram den. Haha vad cool den är och visst är den en Chanel. Mor har fått den av sin syrra i NY för en väldig massa år sedan. Den är väldigt påsig och stor och nästan artybohemisk på något underligt sätt. Cool är den i alla fall, bild kanske kommer sedan. :D

Min msn, quoutar Ida, dissar mig. Blaourgh. Jaja. Nu ska jag kila vidare, toodles!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha typiskt Jeno med ???!!!??!

2007-03-04 @ 19:23:01
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0