GRANO filosoferar; kläder

Idag är jag ledig. Jippie! :D Får se om jag pluggar lite, jag tror jag ska göra det men jag får se. ^___^
Igår var det dans, riktigt kul! Älska Amy Diamond liksom. ;-)
Nu är det också bestämt vad vi ska ha på oss. Grönt och grått. Valfria kläder men i de färgerna. Nice. Jag funderar på mina gråa stuprörsjeans som inte är tillräckligt tighta utan mera... fulpåsiga. Kan klippa av dom a bit och ha leggings under? Gröna leggings! Haha! Grön t-shirt and I'm ready. Kanske haka på gråa hängslen som kan hänga och slänga. Eller det blir nog jobbigt att dansa i. Men det skulle va coolt!
Eller så tar jag min gråa klänning. Men vad för grönt skulle jag ha till... nä, det blir kanske ut på stan någon dag och kolla in gröna/gråa kläder. :D Weeho! xD

Toodles!

PS. Har ni hört Beautiful Liar med Beyonce och Shakira? Asbra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ooo, den årliga dansuppvisningen? Ida is there!!

2007-03-14 @ 14:21:38
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0