Frisyren + dagen

Hellu!

How is the läge då... Fick några mindre eller större sammanbrott på morgonen angående frisyren, det kändes ok i går men i morse kändes det... bajs. Typ.
Wellie wellie. Jag ska försöka känna lite på den och leva med den. Funkar det inte tar jag ut skilsmässa och byter till en kortare. Jepp. Det är den enda lösningen.
Saker jag liknat mig själv med under dagen: boll, svamp, en liten människa med jättehuvud, mikrofon, och den bästa (mest lik i alla fall) av alla; trattkantarellen.

image65

Aja.


Franish. Gick ok. Jag och Sara fick ha franska med den andra gruppen efter som att de i vår grupp visst gick i
åttan och de var på föreläsning. Guuuud va jobbigt det var... umgås med de på de lägre stegen. Urk. (behöver jag säga att jag skojar? Jag gör det så att ingen blir upprörd.)
På lunchen tror jag att vi skrämde en tjej. Stackars tös. Hon måste ha varit ninjarädd för oss. So sorry! Det var inte meningen, vi bara är så. :p
OCH JAG OCH UMUNDU ÄR KLARA MED VÅR KOLMOJ! Kunskapsbarn, skåda vår heroin-chica (snarare heroin-sunkiga men ändå coola) Gemma Ward precis vid ingången. Oooh vad nöjda vi är. :D Hihi. Snart är det dance, weeh. :D Och sen DH! Ida, varför tittar du inte längre?! Det är asbra ju.

Toodles!


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej, skilj dig inte från den icke svampishfrillan. Den är ju cool ju!!! Svampfrilla, svampbob. It's meant to be, Jeno!!

2007-03-14 @ 14:22:28
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0