Dryghet

Äntligen fredag kväll. xD Haha idag har jag varit riktigt jävla dryg mot allt och alla. Mwahahaha. Det behövs såna dagar med. Stackars Lina som fick stå ut av 60% av min dryghet. Haha. xD Lovade bland annat att skapa en bajskorv i cerenitlera att ge till henne. Jag är så snäll.
På eftermiddagen drog jag och Mozzie till Hälla. Jag är pank men jag hängde med i alla fall. Mozzie trånade efter svindyra handdukar och jag bara suckade. Stackars Mozzie, jag var dryg även på vår "shoppingrunda". På Ikea sade jag hej till Hjalmars kusiner och trånade efter 5kronors-kanelbulle. Mozzie erbjöd sig att köpa en till mig men jag vågade inte gå och köpa en själv. Mozzie ville inte köpa den åt mig. Haha rätt åt mig som bara varit störig hela dan. xD

Nu ska jag plocka ihop resultatet av gårdagens fotande i skolan. Toodles!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0