Dagen idag

Blaourgh, måste plugga. -_- Anyways, tar ett litet brejk. ;)

Skolan gick bra idag... trodde det var idrott men icke sa nicke, det var det inte. Bajs. Kunde äntligen lämna in bilden. Skönt att ha det ur världen. Lunch; avlånga panbiffar med löksås och lingonsylt. Hallå, när började man kombinera löksås och sylt? Brukar det inte vara brunsås och sylt och löksås... utan sylt? Me confused. :S
Efter skolan drog jag och Sara ner på stan, det är rabattvecka på H&M den här veckan och since vi är båda medlemmar var det ju värt en titt. Hittade inget, vi röjde härliga Lindex istället där vi inte fann något intressant. Åhléns däremot, där hittade GRANO ett silvrigt nagellack. Inte från mitt älskade Depend dock, hur ska det gå? Det är från Mavala. Hoppas att det kan synkronisera med mina andra products från Depend. :p Hittade även en enkel liten klänning. Hundra spänn är inte så mycket att bråka om för en fin klänning så Jeno slog till! Men bild kommer senare, nu måste jag plugga plugga plugga. Toodles!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0