Spegelblank kväll

Anonym: Flickor är mina flickor. ;D Min bekantskapskrets, aka Sara, Marie, Nelly och Amanda. De är bäst. <3

Så mysig kväll. Alldeles spegelblankt och underbar kvällssol.... vet inte varför jag sitter här, fast jag kan ju kika ut såklart. Sjukt fint!
Jag har ätit ett smarrigt wienerbröd, från bullbåten som kom och besökte vår vik på eftermiddagen/kvällen. Smarr! Förresten, jag har tecknat ett avtal med papa att inte käka candy och inte dricka läsk fram till jul. Tolvhundra spänn kaching! Men mitt villkor var att jag fick käka candy i Falun (dit vi ju åker med skolan en vecka nu på höstterminen) och efter en viss tvekan gick far med på det. Så det ska väl gå bra. Jihoo.

Alla ni där hemma, vi ses snart! Saknar er! Toodles!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tur att du får äta i Falun ;D Tack Jeno, du är också bäst!!!<3

2007-06-25 @ 23:15:17
Postat av: Ida

Jeno har the makt över sin papa :P

2007-06-26 @ 10:24:25
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Lina

hata godisförbud... ;d

2007-06-26 @ 19:41:57
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0