So this is goodbye

Nu när Mycket Mer Än Müsli slutat och därefter även Vakna! Med The Voice slutat finns det inget mer än MTV att titta på på morgonen vilket känns lite lame, att ligga i sängen och titta på musikvideor alltså. Så idag bloggar jag istället.
Idag är en vanlig vanlig dag men jag kommer inte orka någonting. Jag behöver inte göra någonting heller, häh. Nice. Blir kanske runt 55 turer till ÖB för att köpa (ååh vänta nu går den där fula reklamen för Lunarstorm med han Instrumental som rappar asdåligt... "sätta på filmen så blire lite bus heh") godis till mina akuta sockerbehov som jag får när jag är uttråkad eller inte har något att göra.
Yeahw, nu börjar Makes Me Wonder med Maroon 5. Yehyeh spejsig video. Lite agentig sådär. ;D Haha! Nej nu ska jag... chilla. Sen ska jag börja göra mig i ordning. Vänta jag måste fingra på världens finaste klänning också! Toodles!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0