Sleepover - dagen efter

Happ, så har görlsen farit hem och jag är ensam igen. Bror och mor köper trädgårdssupplies och far är i hamnen och kör traktor. Booooooring.
Men det var jättekul när Sara och Amanda var här. :D Vi tittade på Stay Alive (läbbig), Little Miss Sunshine (konstig men bra) och Napoleon Dynamite (bästa filmen ever made). Dessutom såg vi älskade Yrrol nu på morgonen!
De fick uttrycka sin kreativa sida också men det ska jag visa lite bilder på först när allt är klart! Hähähä.

Och just det, vi såg ju på Lina och Anna och några andra när de dansade i skolparken! Så duktiga så! :D Lina, jag har några halvtaskiga bilder om du vill ha. ;) Toodles!

Kommentarer
Postat av: Lina

halvtaskiga bilder, ja tack ! ;)

2007-06-03 @ 13:10:51
URL: http://fejksmilet.webblogg.se
Postat av: Umundu

HE HE ne de blev ju bra;D, eller?. När vi kom hem så åkte pappa och köpte Caramel Chew Chew!!, den var ju as go;D:D <333

2007-06-03 @ 17:12:50

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0