Oh la la, det är en lista!

Typ aslänge sen jag skrev en lista ju! :o Den här gången blir det med ett charmant smink-tema. Haha jag som är så jättebra på det där med beauty. Aja.

När började du sminka dig? Trean typ men bara på fina tillfällen! (ögonskugga i en mysig gäll färg ? läckert) Varje dag sminkade jag mig när jag började sexan.
Vilken var din första riktiga sminkprodukt? Ooh det var nog ögonskugga i två olika lila nyanser från Isadora. Haha!
Och din första parfym? Date School tror jag, mums exklusivt.
Vad var din största skönhetsmiss som tonåring? Jag är tonåring...
Beskriv din sminkstil idag: Mascara, lite kajal så ögonen inte försvinner bakom brillzen samt lite brun ögonskugga för jag har så rödiga ögonlock.
Dina favoritsminkmärken: Coop Forum!
Hur lång tid tar det för dig att sminka dig till vardags? Runt en minut kanske. Beror på om jag är trött och okoncentrerad eller ej.
Du ska ut på stan och får bara välja två produkter att sminka dig med. Vilka blir det: Mascara och brun ögonskugga.  
Vilken skönhetsprodukt köpte du senast? Oj det var rätt längesen? smink är väl en silvrig ögonskugga jag inte använt men just skönhetsprodukt? hm finnmedel haha!
Den dyraste produkten du någonsin köpt: Jag köper bara billig skit.
Ditt bästa budgettips: att inte sminka sig är ju gratis.
Ditt sämsta sminkköp: Det där limegröna läppstiftet jag köpte häromdan!
Och den bästa produkten som finns: Jag! Eller jaha, skönhetsprodukt? Hmm kanske min mysiga måjsturajser från Neutrogena?
När var senaste gången du vaknade på morgonen med sminket kvar? Mammas enda krav på min sminkning är att jag tar bort skiten innan jag går och lägger mig och det har jag hållit på.
Hur många läpprodukter (läppstift/läppglans) äger du, på ett ungefär? För många precis som alla andra.
Din önskeprodukt: Nåt dyyyyyyrt.

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0